לונדון בקיץ וחווית המוסיקה BTS

לונדון והופעות פסטיבל BTS לחופשה בלתי נשכחת בקיץ

נסענו ללונדון במיוחד כדי ליהנות מהופעות המוזיקה בהייד פארק במסגרת British summer time .

בכל קיץ בחודש יולי מומלץ לבקר בלונדון ולהנות מהופעות יחודיות של פסיבל BTS.

כמובן שאם כבר בלונדון אז חווינו ביקורים נוספים מבין שפע האתרים היחודיים שאפשר לראות רק בלונדון

מודרן גלרי

יום 1: הגעה ללונדון

הגענו ללונדון בלילה (ביום חמישי), אנו מציעים להתארגן מראש עם שאטל משדה התעופה למלון.

יום 2:טייט מודרן גלרי, שוק בורו מרקט ושורדיץ

את היום התחלנו בטייט מודרן גלרי, המוזאון פשוט נפלא ובחינם. תערוכות מתחלפות הינן בתשלום. אנו ביקרנו במוזאון כאשר התארחה בו תערוכה של פיקסו.

משם המשכנו לארוחת צהריים בבורו מרקט שזה שוק שאני מאד אוהבת ובכל פעם שאני מגיעה אליו, אני מופתעת מחדש מהטעמים הרבים שניתן למצוא בו.

אחה"צ בילינו בסיור בשכונת שורדיץ המדהימה. ישנם סיורים רבים בשכונה, מומלץ להזמין מקום מראש, למעוניינים יש גם סיורים בעברית של חברת ארטנטיב.

אוניברסיטת גריניץ שנוסדה ב 1890

יום 3:ריגנסט פארק, קמדן מרקט ואוניברסיטת גריניץ

בבוקר טיילנו בריגנסט פארק וצפינו במירוץ, במסגרת של אירוע קיצי בפארק. מהפארק המשכנו לקמדן מרקט.

יש לקחת בחשבון שהשוק הומה מאד בסופי השבוע, זה חלק מהיופי שבו ומהאקשן, אך הצפיפות לא מתאימה לכל אחד.

אחר הצהריים המאוחרות, לאחר ארוחה במסעדת דישום המופלאה, נסענו לגריניץ להופעה שהתקיימה בחצר של אוניברסיטת גריניץ שנוסדה ב 1890. המבנה המדהים של האוניברסיטה היווה תפאורה מיוחדת להופעה המעולה של נח גלינגר.

הופעות בהייד פארק

יום 4: הופעות בהייד פארק

יום שכולו הוקדש להופעות בהייד פארק.

מומלץ לרכוש כרטיסים המאפשרים כניסה מוקדמת כדי לחוות את החוויה הנפלאה של יום שהוא כולו מוסיקה, אוכל ושתיה.

לאילו מכם שידם משגת, אנו ממליצים לרכוש כרטיס לגולדן רינג או לאחד ממתחמי ה- VIP. אנו ממליצים להצטייד בסדין כדי לשבת על הדשא ואולי לנמנם קצת.

Stonehenge

יום 5: Stonehenge ושופינג

את חצי היום הראשון הקדשנו לנסיעה מחוץ ללונדון ל- Stonehenge. אתר מרשים ביותר.

אנו הזמנו מראש את הטיול בחברת Golden tours. לחברה רציף בתחנת ויקטוריה הענקית. אנו מציעים להגיע לתחנה לפחות חצי שעה לפני יציאת הסיור כדי לאתר את הרציף. קחו בחשבון שאפשר ללכת לאיבוד. הסיור מומלץ ביותר.

אחה"צ הצלחנו לבלות כמה שעות בשופינג ברחוב אוקספורד וברחוב ריגנט, שם ממוקמים בתי כלבו ענקיים וחנויות מותגים.

בערב יצאנו לאזור הסוהו, אכלנו במסעדה המופלאה והמומלצת Cricket ומשם המשכנו למחזמר המעולה The book of Mormons

חוויות בלונדון

יום 6: מחזמר mama mia לסיום

את היום הקדשנו לשוטטות, שופינג ואוכל טוב וקינחנו במחזמר המעולה mama mia.