שבוע ראשון בלונדון ואתריה העיקריים

שבוע ראשון בלונדון - מסלול לטיול באתרים הנפוצים

בנסיעה זו ללונדון התמקדנו באתרי התיירות העיקריים שיש ללונדון להציע בנסיעה ראשונה.

תערוכת מייקל גקסון בלונדון

יום 1: הגעה אחר הצהריים ללונדון

אנו ממליצים לנסוע מהשדה עם אלי נשר. אפשר לנסוע בשאטל עם אנשים נוספים וניתן להזמין הסעה פרטית. מדובר בחברה מאד אמינה, מגיעים בזמן, שירותיים מאד.

המלון שלנו ממוקם בכיכר טרפלגר, מקום מרכזי, ניתן ללכת ברגל ממקום למקום. את ביקורינו התחלנו בגלריית הדיוקנאות המקורבת למלון. הגלריה מקסימה, ומלבד התערוכות הקבועות, ניתן למצוא בה תערוכות מתחלפות. אנחנו ביקרנו בתערוכת מייקל גקסון המרשימה מאד.

מהגלריה המשכנו למסעדה הודית מעולה בקובנט גרדן deshum . מדובר ברשת של כמה מסעדות בלונדון, רצוי להזמין מקום אחרת תאלצו לחכות זמן רב בתור בחוץ.

לונדון איי

יום 2: מדאם טוסו, ללונדון איי, קובנט גרדן

את היום התחלנו במדאם טוסו. גם אם רכשתם כרטיסים מראש מומלץ להגיע מוקדם בבוקר כדי להימנע מהתורים הארוכים ומהעומס במוזאון.

ממדאם טוסו המשכנו ללונדון איי, שם דילגנו על התור הארוך בזכות הכרטיס המשולב שרכשנו למדאם טוסו וללונדון איי (שימו לב שכדי לנצל את הכרטיס צריך להגיע למאדם טוסו ורק אחכ ללונדון איי).

משם המשכנו ברגל לקובנט גרדן, השוק בהחלט מרשים והאווירה בו נהדרת. נכנסנו לבוטיקים הקטנים לשוקו, לתה, לגלידה ולפטיפורים.

עצרנו לראות הופעות רחוב, ובדרך למסעדה ההודית הנהדרת Cinnamon Bazaar.

עשינו קצת שופינג. בערב ראינו את אלדין, הצגה מרשימה מאד, הרבה פירוטכניקה, שווה בהחלט.

משמר בארמון המלוכה בלונדון

יום 3:ארמון המלוכה, סנט גיימס פא

רקה ושופינג ברחוב אוקספורד

שוטטנו ברגל מאיור טרפלגר דרך גבי סנט ג'ימס לארמון המלוכה. ב 11:00 מתקיים טקס החלפת המשמר.

כבר ב 10:00 קשה למצוא מקומות טובים לצפיה במתרחש, כך שאם חשוב לכם לצלם, או אם אתם עם ילדים, מומלץ להגיע מוקדם כדי להתמקם טוב.

לאחר הטקס המשכנו דרך סנט גיימס פארק לחדרי המלחמה של צ'רצ'יל, גם לכאן הזמנו מקום מראש לשעה 13:00, וטוב שכך, כי כשהגענו השתרך תור ארוך מאד לקופות וכששאלנו כמה זמן נדרש לעמוד בתור, נאמר לנו שכשעתיים.

הסיור אורך כשעתיים, מומלץ להצטייד באוזניות שמע בעברית שאותן ניתן לקבל בחינם בכניסה לחדרי המלחמה. יצאנו מהסיור בסביבות 15:30 והחלטנו לסיים את היום בשופינג ברחוב אוקספורד, לשם הלכו ברגל. בדרך עצרנו לאכול בפיצריה נחמדה, ואת הערב סיימנו ב- hard rock café.

מגרשי טניס בוימבלדון

יום 4: מוזאון הטניס בוימבלדון

את חצי היום הראשון הקדשנו לאהבתינו לטניס. נסענו לוימבלדון, מרחק של כ- 50 דקות מלונדון, שם נמצא מוזאון הטניס והמגרשים המפורסמים.

מתחנת הרכבת החלטנו ללכת ברגל למוזאון דרך הפארק המקסים שהסתבר כענק, פארק שאפשר ללכת בו לאיבוד.

בפארק מגרשי טניס, אפשר לקחת בו שיעורי טניס או להזמין מגרש ולשחק. אנו התרכזנו בעיקר באזור האגם שבו ערכנו פיקניק נחמד וצפינו בברבורים הרבים ששטו באגם ובסנאים שקפצו באזור.

רצפת זכוכית בגשר לונדון

יום 5: מצודת לונדון, תערוכת תכשיטי המלכה, גשר לונדון ושוק בורו

לפני ההצגה ממה מיה הנהדרת, אכלנו בספגטי האוס, אוכל איטלקי אוטנטי וטעים.

משם המשכנו למוזאון הטניס המרשים ולסיור במגרשי הטניס.מאחה"צ הגענו בחזרה לעיר, לסיום הקניות מיום האתמול.

את היום פתחנו בשני אתרים ידועים בלונדון, מצודת לונדון ותערוכת תכשיטי המלכה, וגשר לונדון, שגם להם אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש, כדי להימנע מתורים ארוכים.

מצודת לונדון היא טירה מלכותית השוכנת על גדות התמזה. המצודה שמשה כבית סוהר, כמקום מגורים של מלכי אנגליה, כמחסן נשק, גן חיות ועוד.

אל תפספסו את תערכת תכשיטי המלכה, גם אם יש קצת תורהמצודה, המשכנו לגשר לונדון המהווה את סימלה של לונדון.

אנו ממליצים לרכוש כרטיסים גם לרצפת הזכוכית. קצת מפחיד, לעמוד/ לשכב/ לשבת על רצפת הזכוכית בגובה רב כאשר מתחתיכם בגודל מינייטורי נוסעות מכוניות והולכים אנשים. חוויה נהדרת גם לילדים.

משם המשכנו לשוק בורו, בשוק כמה אטרקציות מוכרות של אוכל, אבל כמה אפשר לאכול? אכלנו את הטוסט המפורסם, את הפקורה הנהדרת של הדוכן ההודי וקינחנו בארוחה איטלקית מפנקת עם יין טוב בפדלה.

לאזור טרפלגר הגענו לקראת הערב להתרעננות במלון. את הערב בילינו באזור פיקדילי וריגנט סטריט, שם גם אכלנו ארוחת ערב ובילינו בפאב מקומי.

שוק קמדן

יום 6: קמדן ותחנת ויקטוריה

את הבוקר פתחנו בשוק קמדן בשוטטות בין החנויות והדוכנים ובהרבה נשנושים של אוכל. מומלץ לקנות מנה אחת מכל דבר ולהתחלק כדי להשאיר מקום למנות נוספות.

בשעה 13:00 נסענו מקמדן לתחנת ויקטוריה, משם לקחנו את הסיור המאורגן שהזמנו הרבה זמן מראש לאולפני הארי פוטר של האחים וורנר.

קחו בחשבון שתחנת ויקטוריה גדולה מאד ואפשר בקלות ללכת בה לאיבוד. תכננו להגיע שעה מראש כדי לא לאחר.

בתחנה מומלץ להצטייד באוכל ושתייה. אנחנו קנינו טורטיות נפלאות בחנות של רשת טורטיה הנמצאת בקומה השנייה בתחנה.

הסיור קסום ושווה ביותר.

יום 7: שוק פורטבלו ואיצטדיון צלסי

את הבוקר פתחנו בשוק פורטבלו המקסים הממוקם בשכונת נוטינג היל השקטה והפסטורלית.

הגענו לשוק והיינו בין הראשונים בו, האווירה הייתה שקטה ונעימה וכשיצאנו מהשוק לקראת 12 בצהריים הכל היה שוקק והומה, המוני אנשים הופעות רחוב, והרבה אוכל.

מפורטובלו נסענו לאיצטדיון צלסי למשחק כדורגל אנגלי. מומלץ ביותר. האווירה נפלאה, והכדורגל איכותי.

את היום סיימנו במסעדה הודית נפלאה בקובנט גרדן, מסאללה זון, ובאריזה לקראת הטיסה.