חופשת כריסטמס ואמנות בלונדון

לונדון, כריסטמס ואומנות - מסלול מהנה במיוחד בלונדון

נסענו לקראת הכריסטמס ללונדון לנשום קצת אומנות ואוירה של כריסטמס. אמנם קר, אך העיר מקושטת וחגיגית לקראת החג. חופשה מומלצת מאד.

קובנט גרדן

יום 1: קובנט גרדן ובית סומרסט

הגענו לפנות ערב (יום חמישי) למלון שלנו בכיכר טרפלגר, לאחר התארגנות ולאחר שהתלבשנו ממש ממש טוב, יצאנו לקובנט גרדן לנשנש משהו.

הכל מקושט ומואר והאווירה חגיגית ומזמינה, דוכני יין חם בכל מקום, התמלאנו מיד בתחושת כיף חורפית עם כוס יין נהדרת, משם המשכנו לזירת ההחלקה על הקרח בבית סומרסט.

יום 2: טייט מודרן גלרי, שוק חג המולד ומחזמר וויקד

את היום התחלנו בטייט מודרן גלרי, המוזאון פשוט נפלא ובחינם.

משם המשכנו לארוחת צהריים בבורו מרקט שזה שוק שאני מאד אוהבת ובכל פעם שאני מגיעה אליו, אני מופתעת מחדש מהטעמים הרבים שניתן למצוא בו.

משם המשכנו ברגל לסיור בשוק חג המולד שנמצא בגדה הדרומית. ואיך לא, שתינו יין חם והתפנקנו עם מארז של קרמבואים שווים שווים.

את הערב סיימנו עם המחזמר וויקד הנהדר.

שוק חג המולד

יום 3: גלריות ושווקים

את היום התחלנו בביקור בגלריה הנהדרת Victoria Miro Gallery שמרוחקת קצת ממרכז העיר אך שווה ביקור.

לתערכות שוות ביותר צריך להזמין כרטיסים זמן רב מראש. התערוכה המוצגת הייתה של האומנית היפנית וואווי קוסמה, חוויה ייחודית ביותר.

משם המשכנו לגלריית Whitechapel שהינה גלרייה דיי קטנה עם תערוכה מופלאה.

לאחר ארוחת הצהריים המשכנו לשוק חג המולד בלסטר סקוור, שוק קטן וחמוד עם אוירה נהדרה. את הערב סיימנו עם המחזמר טינה.

סיור גרפיטי

יום 4: מופלאות שורדיץ

את היום הקדשנו למוזאון בחוץ בשכונת שורדיץ הנהדרת.

לקחנו סיור גרפיטי מעולה שלקח אותנו במשך כשלוש שעות בין הרחובות והחצרות של השכונה לראות יצירות אומנות רחוב, העיין לא שבעה וגם לאחר שהסיור הסתיים המשכנו עוד ועוד.

משם המשכנו לבריק ליין מרקט שפועל בכל יום ראשון בשכונה.

לדעתנו זה השוק הכי שווה בלונדון.

מצאנו את עצמנו מבלים בשורדיץ עד הערב בלי רצון לזוז משם. יש בו הכל מכל. אוכל רחוב נפלא, חנויות וינטייג מקסימות, הופעות רחוב ואוירה מעולה.

אומנות בגלריית באזור פיקדילי

יום 5: גלריית White Cube ותערוכה נפלאה ב Royal Academy of Arts

בבוקר ביקרנו בגלריית White Cube ולאחר ארוחת הצהריים ביקרנו בתערוכה נפלאה ב Royal Academy of Arts , שנמצאת באזור פיקדילי.

משם המשכנו דרך רחוב ריגנט לאוקספורד סטריט. הרחובות מקושטים להפליא, עשינו קצת שופינג באוירת חג מולד.

יום 6: גנים הבוטניים קיו גרדנס

את כל היום הקדשנו לגנים הבוטניים קיו גרדנס. הגענו לפני הצהריים לסיור בשעות האור בגנים שלמרות הקור בחוץ מקסימים ביופיים. לקראת השעה שלוש הגנים נסגרים לקראת ההכנות לערב.

יצאנו לאכול משהו וחזרנו בחמש לאירוע הכריסטמס בגנים הכולל מופעי לייזר, מוסיקה, מופעי אורות, ועוד. החוויה מהפנטת ומאד מומלצת.

גנים הבוטניים קיו גרדנס

יום 7: גלריית Hayward Gallery, ארץ הפלאות של הייד פארק

בבוקר ביקרנו בגלריית Hayward Gallery ולאחר ארוחת הצהריים ביקרנו בארץ הפלאות של הייד פארק, hide park winter wonderland , מקום קסום שבו נראה שניתן למצוא כל שעשוע אפשרי.

המקום משלב לונה פארק ענק, עם מתחמי אוכל, מתחמי מוסיקה, מתחם שוק אוסטרי לחג המולד ועוד. מקום שמתאים למבוגרים ולילדים.

סיימנו את הטיול שלנו וכבר חושבים על נסיעה נוספת בשנה הבאה!